Shaklee Untuk Kanak-Kanak Berpuasa

As salam semua...

Bulan puasa hampir tiba kan? Sekejap je..Mesti semua dh buat persiapan puasa kan? Beli barang2 dapur. Malah ada yang dah siap shopping baju 2 raya anak2 lagi...termasuklah saya..huhuu.... Persiapan awal sgt bagus..Kurang sikit kesesakan kt shopping mall nanti.Betul tak? Saya yakin mesti ada ibubapa yang nak latih anak2 diorang berpuasa nanti kan?Tak kiralah berapa umur mereka. Mungkin 4,5,6 atau 7 tahun? Bagus...bagi latihan untuk diorang supaya biasa dgn amalan berpuasa nih.

Haaa...mesti terfikir nak bagi mkn minum apa diorang masa puasa nanti supaya diorang rasa kuat dan tahan smpi berbuka nanti. Saya ada jalan peneyelesaiannya. Cubalah MEALSHAKE untuk anak2 kita waktu puasa nanti. MEALSHAKE ade 19 jenis vitamin serta zat mineral yang diperlukan utk org dewasa , orang tua dan kanak2. MEALSHAKE juga minuman berperisa vanilla yang rendah lemak dan rendah glycemic. Sumber terbaik serat pemakanan dan protein. 



See...banyak manfaat dan kebaikan MEALSHAKE kan? Apa lagi??? Tak salah mencuba kan? Hanya bagi sesudu kecil MEALSHAKE dlm minuman kegemaran diorg waktu sahur. InsyaAllah diorg akan kekel cergas dan bertenaga hingga waktu buka puasa. Jangan lupa pulak ajar diorang doa waktu bersahur dan berbuka puasa.Heheehe....

Saya yakin anda adalah ibubapa yang sangat prihatin terhadap perkembangan anak2 dan kesian kan kalau tengok diorang duduk melepek je kepenatan berpuasa. Tapi..kita harus ingat jangan terlalu bergantung pada MEALSHAKE untuk bagi anak 'kuat' waktu puasa. Takut pulak nanti salahkan MEALSHAKE kalau anak x kuat dan mintak buka sebelum waktunya nanti. Tapi kalau anak sihat dan bertenaha berterima kasihlah pada MEALSHAKE. Setiap keberkesanan setiap ubat dan vitamin adalah bergantung  pada daya ketahananan badan masing2. InsyaAllah...kita cuma merancang..namun Allah yang menentukannya.

Untuk maklumat lanjut.
Sila hubungi saya di 0136744646
Pm di fb Norazila Azar
Like fb page :  vitamin3H
SID : 890362


MEALSHAKE SHAKLEE

No comments:

Post a Comment